Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Trick μέσα σε ενα lan.

Βάση του προηγούμενου tutorial που ασχοληθήκαμε με το cmd τον Windows θα σας δείξω πως μπορείτε να κάνετε επανεκκίνηση ή τερματισμό ενός υπολογιστή από κάποιον άλλο υπολογιστή. Παρακάτω υπάρχει το video που λέει ακριβός πως μπορείτε να το κάνετε αυτό. Να γνωρίζετε ότι όλες οι εντολές που χρησιμοποιήθηκαν δουλεύουν σε όλες τις εκδόσεις τον Windows έως τώρα με τα Widows 7 για περεταίρω δεν γνωρίζουμε ακόμα.



Για οποιαδήποτε απορία μπορείτε να στείλετε προσωπικό μήνυμα, ή με σχόλιο στο blog, ή με σχόλιο στο κανάλι στο YouTube.

3 σχόλια:

Lampros Kapsalis είπε...

Όταν πατάω shutdown -i από τον υπολογιστή μου(Win7 Home Premium 64-bit) βάζω το όνομα του άλλου laptop που έχω συνδεδεμένο(Win Vista Home Premium 32-bit) στο δίκτυό μου..πατάω οκ και μου εμφανίζει στην γραμμή εντολών:

C:\Windows\system32> shutdown -i
Pavilion: Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση.<5>

Πήγα στο άλλο laptop μου, πάτησα κέντρο δικτύου και κοινής χρήσης και ήταν ενεργό το εντοπισμός δικτύου

δεν καταλαβαίνω..

hackit είπε...

mallon den ekanes run to cmd san administrador file

Lampros Kapsalis είπε...

Το έχω κάνει φίλε σιγά μην ήταν αυτό το πρόβλημα

Το πρόβλημα είναι ότι.. "Με πιο δικαίωμα εγώ θα κλείσω τον Η/Υ του άλλου;;"

Η λύση είναι.. "Πρέπει να είσαι Διαχειριστής στον Η/Υ σου και ταυτόχρονα Τυπικός χρήστης στον άλλο Η/Υ για να τον κλίσεις!"

Δημοσίευση σχολίου