Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Συνομιλία μέσο του CMD στα Windows7.

Μια ωραία πλάκα και μέσο επικοινωνίας μέσα σε ένα τοπικό δίκτυο (LAN) είναι η αποστολή μηνυμάτων μέσο CMD των Windows συγκεκριμένα των 7. Παρακάτω σας έχω ένα tutorial στα Ελληνικά με τα βήματα που πρέπει να ακλουθήσατε.

Προσοχή!!!

Η συγκεκριμένη εντολή που αναφέρετε μέσα στο video δουλεύει μόνο στα Windows7 για παλιότερες εκδόσεις πληκτρολογούμε την εντολή net sent.



Για οποιαδήποτε απορία μπορείτε να στείλετε προσωπικό μήνυμα, ή με σχόλιο στο blog, ή με σχόλιο στο κανάλι στο YouTube.

4 σχόλια:

Lampros Kapsalis είπε...

Ρε φίλε εγώ κάθε φορά που πατάω msg μου λέει : 'msg' δεν αναγνωρίζεται ως εσωτερική ή εξωτερική εντολή...

Γιατί;;;

Έχω Windows 7 Home Premium 64-bit

Κάνω ΑΚΡΙΒΩΣ ο,τι λέει το Video

Lampros Kapsalis είπε...

Άστο το βρήκα απλός επειδή δεν έχω τα Ultimate μου λείπει το msg.exe από το system32 το κατέβασα και τώρα η εντολή είναι διαθέσιμη :) xD

Unknown είπε...

mou leei kai mena to idio me to msg ti mporw na kanw?

Unknown είπε...

totong la u anjing
how to chat use CMD in windows 7 and windows 8

Δημοσίευση σχολίου